Daniel Cormier has to keep hands in pockets to keep from grabbing Frank Mir

Posted on April 20, 2013, 11:50 AM by Mike Drahota
> Cool 10
|
> Poor 0

In a heated interview from Fuel TV, Daniel Cormier and Frank Mir get a bit rowdy after yesterday's UFC on FOX 7 weigh-ins. We normally don't see Cormier get too animated, but he definitely appears agitated and ready to fight here.

Mir states that he will take one of Cormier's arms home with him tonight, to which Cormier takes offense. Should be a great fight.


Comments

REGISTER OR LOG IN TO POST COMMENTS AND BECOME AN ACTIVE MEMBER OF THE COMMUNITY
  • Michael Stephensen
    Funny
    25
    Sharp | 5
    Weak | 5
    Cool | 0

    "You're not going to break my arm"

    WTF! Daniel have you not been watching MMA? If anyone is going to break your arm its Frank. Don't tempt him man!

    Reply 1 year ago
  • Bryan Fontez
    Sharp
    16
    Funny | 3
    Weak | 1
    Cool | 1

    lol Mir said it best...

    It will if you don't tap fast enough.

    Reply 1 year ago
  • mauromina
    Sharp
    14
    Funny | 2
    Weak | 1
    Cool | 0

    those last 30 seconds for Ariel were golden! cant wait for this fight

    Reply 1 year ago
  • hatch1921
    Sharp
    11
    Cool | 2
    Funny | 1
    Weak | 0

    If Ariel were only hooked up to a heart rate monitor during that interview... lol

    I've always been a fan of Frank and Cormier is tough as nails... Frank can't take the big shots anymore and Dan throws bombs.

    Anything can happen but I think Cormier is walking away with both arms intact and the "W" tonight.

    Reply 1 year ago
  • thexperience1
    Sharp
    2
    Funny | 0
    Weak | 0
    Cool | 0

    Yeah i got a feeling this is gonna be a short one... DC packs dynamite in those fists... Mir will try to take him down for dear life but we all know that sh*t ain't gonna happen. This fight is not going to the ground unless DC takes it there....!!

    Reply 1 year ago
  • gm1
    Weak
    3
    Funny | 1
    Sharp | 1
    Cool | 0

    Just watched the fight..
    Very very disappointed in DC. Crappy performance, hands looked sloppy, clinch was his only weapon and that was weeaak if your going to give him the unanimous decision. It should have been split.

    Reply 1 year ago
  • rekceb
    Cool
    1
    Funny | 0
    Weak | 0
    Sharp | 0

    Proper response "That's what Big Nog said too". Too bad it didn't happen though.

    Reply 1 year ago